שמונה ימים? שמונה חודשים במתנה!

עפר גדנקן No Comments on שמונה ימים? שמונה חודשים במתנה!

נס חנוכה אמיתי בהדרן

13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

מה יותר חנוכה מלשבת אחר הדלקת הנרות סביב השולחן המשפחתי וליהנות ממטעמי החנוכה והסופגניות המיוחדות עם הלביבות המשפחתיות תוך שמיעת ההברקות של הילדים, העתיד שלנו?! אוחח. כן. חנוכה זה אור של בית. חמימות. ומשפחה.

חברת הדרן הצועדת בראש מורם בקידמת הטכנולוגיה הכשרה השומרת על המשפחה, יוצאת במבצע חנוכה מדליק במיוחד! מצטרפים להדרן, נהנים ממכשירים סופר חדשניים מהמילה האחרונה של נבחרות סמסונג ועוד מגוון יצרנים מובילים, נהנים מחיים דיגיטליים בטוחים למשפחה – ומקבלים מתנה כפולה! גם 4 חודשי מנוי הדרן במתנה! וגם 8! חודשי תוכן פרימיום של קורסים ותוכן מבוקש בתשלום, במתנה!

הדרן זה ההבדל בין הגנת אמת לעוד חותמת. אלפי לקוחות שולחים פניה מרגשת המספרת איך בזכות הדרן הם הצליחו גם ליהנות מהטכנולוגיה הכי מתקדמת, וגם להרגיש עם מצפון נקי על המשפחה והילדים הרכים שלהם. למעשה הדרן מציעה את כל מה שצריך בדיגיטל, וכשאומרים הכל זה פשוט הכל, בזכות שרת אפליקציות פרטי שיודע ועובד שעות נוספות כדי לסנן את האפליקציות מהשורש כדי שלא תיתקלו בקישורים בעייתיים או תמונות שאינן הולמות את אורח חייכם.

עכשיו זה בדיוק הזמן להצטרף להגנה המובילה והטובה בעולם וליהנות מדאבל ההטבות הענק, בפרט בימי החנוכה המזכירים לנו שנה אחרי שנה את האור המועט שניצח את החושך הגדול, כשהחזית הדיגיטלית אוכלת כל חלקה טובה במכשירים הפרוצים ובעולם המערבי שאינו יודע סייג, כשלעומתו, ציבור יראי השם נהנה מהגנה אמיתית שאינה ניתנת לפריצה, הגנה החתומה בחותם הכשרות, ולא עוד חותמת שאינה מחייבת כלום.

להצטרפות למבצע הגדול חייגו עכשיו: 3230*



0 תגובות